Je vindt de trackinginformatie in de besteldetails door naar "je account" te gaan.
Als een bestelling meerdere producten bevat, kunnen deze verschillende leverdata hebben. De geschatte leverdatum die tijdens het bestelproces wordt verstrekt, is echter de datum waarop je alle producten gezamenlijk ontvangt.
Als je een e-mail hebt ontvangen waarin de verzending van je bestelling wordt bevestigd, vind je daarin een directe link naar de tracking. Als je deze e-mail niet hebt, kun je je zending ook volgen door naar "je account" te gaan. Daar verstrekken we je de gegevens van de vervoerder, zodat je rechtstreeks contact met hen kunt opnemen voor meer nauwkeurige informatie.
Opmerking: Als wordt aangegeven dat het pakket is afgeleverd, maar je het niet hebt ontvangen, ga dan naar de pagina "Geleverd maar niet ontvangen" voor meer informatie.
We willen u graag laten weten dat de persoonlijke gegevens in dit formulier zullen worden verwerkt door Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Het belangrijkste doel van deze informatie is om uw verzoeken of vragen te beantwoorden. Legitimisatie vindt plaats door de toestemming van de betrokkene. Wij informeren u dat uw gegevens niet zullen worden doorgegeven aan derden. U heeft recht op toegang tot, rechtzetting en verwijdering van gegevens, naast andere rechten, zoals uitgelegd in het privacybeleid hier.