Klantenservice

https://www.funidelia.nl/panier

Ik heb een onvolledige of verkeerde bestelling ontvangen

We vinden het jammer dat je een onvolledige of verkeerde bestelling hebt ontvangen.

Ga naar "je account" en klik op de knop «Retouren en claims». Selecteer de bestelling en de verkeerde of niet ontvangen producten en geef ons alle informatie zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Je hebt 14 kalenderdagen vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen om deze claim in te dienen.

Belangrijke opmerking: Gebruik deze knop alleen om de aanwezigheid van een verkeerd artikel of een niet ontvangen artikel te melden. Het is verplicht ons te informeren voordat je de goederen naar ons terugstuurt. Als je dit niet doet, kan de retour geweigerd worden.

Ontvang ik automatisch een vervanging?

Na de beoordeling, als een terugbetaling van toepassing is, zullen we het volledige bedrag dat je voor dit artikel hebt betaald terugbetalen zonder dat je retourkosten hoeft te betalen, of als we voorraad hebben, zullen we je het juiste product leveren.

Overige gerelateerde vragen en antwoorden:
Top