Eerst moet u inloggen op "uw account" en restitutie aanvragen door de optie "Retourneren" te selecteren. Onthoud dat je 14 kalenderdagen hebt om een retour aan te vragen vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen. Je hebt de keuze tussen het terugsturen met ons label (kosten 5,95€) of het op eigen gelegenheid terugsturen. Wanneer we het pakket in ons magazijn hebben ontvangen, gaan we over tot terugbetaling.
U heeft de keuze uit twee manieren:
Retourneer het pakket door gebruik te maken van het verzendlabel. Print het etiket uit, plak het zichtbaar op de bovenkant van het pakket en breng het naar het dichtstbijzijnde DPD Access Point™ en verstuur het pakket naar het op het etiket vermelde adres. De kosten voor het retourneren van het pakket via DPD zijn € 5,95, dit zal worden afgetrokken van het terug te betalen bedrag.
De retourzending met een zelf gekozen vervoersbedrijf terugsturen.
Wanneer u zelf voor een andere koeriersdienst kiest, stuurt u het pakket (op een correcte manier verpakt) dan naar het volgende adres (afhankelijk van inhoud van het retourpakket verwachten wij dat de verzendkosten meer zullen bedragen dan € 5,95).
Voeg een briefje toe aan het pakket met daarop het initiële bestelnummer of voeg de pakbon van de bestelling toe of gebruik het herroepingsformulier.
Denk eraan de bestelbon uit te printen die per e-mail aan u verstuurd is en de reden van retourzenden in te vullen.
Wanneer u op eigen initiatief het pakket terugstuurt bewaart u dan de bevestiging die u ontvangt van de koeriersdienst of het volgnummer. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van een pakket dat niet door onze koeriersdienst wordt teruggezonden. Ook wanneer een pakket later dan 14 dagen na de aanmelding van de retourzending bij ons aankomt zijn wij niet verantwoordelijk voor terugbetaling. Wanneer wij het pakket ontvangen zullen wij de conditie van de producten onderzoeken, zoals eerder beschreven in ons retourbeleid. We zullen vervolgens overgaan tot terugbetaling.
Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor een bestelling die is geleverd, alleen worden terugbetaald als de volledige bestelling (d.w.z. alle artikelen) is geretourneerd. De informatie is alleen van toepassing op standaardverzending. Voor Express worden alleen standaard verzendkosten terugbetaald.
In het geval van een defect product vernemen wij dit graag van u via het contactformulier op de website en zullen we vervolgens contact met u opnemen over het terugzendingsproces en de door u te volgen stappen.
We willen u graag laten weten dat de persoonlijke gegevens in dit formulier zullen worden verwerkt door Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Het belangrijkste doel van deze informatie is om uw verzoeken of vragen te beantwoorden. Legitimisatie vindt plaats door de toestemming van de betrokkene. Wij informeren u dat uw gegevens niet zullen worden doorgegeven aan derden. U heeft recht op toegang tot, rechtzetting en verwijdering van gegevens, naast andere rechten, zoals uitgelegd in het privacybeleid hier.