We verlengen de retourperiode tot 30 december voor alle kerstaankopen die sinds 20 november zijn gedaan.
Eerst moet je inloggen op “je account” en een restitutie aanvragen door de optie “Retourneren” te selecteren. Vergeet niet dat je 14 kalenderdagen de tijd hebt om een retourzending aan te vragen vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen. Je hebt de keuze tussen terugsturen met ons label (kosten 5.95€) of zelf terugsturen.
Houd er rekening mee dat de retourzending binnen 14 kalenderdagen vanaf het moment van je verzoek moet worden verzonden.
Zodra we het pakket in ons magazijn hebben ontvangen, gaan we over tot terugbetaling.
Controleer eerst of je product voldoet aan de voorwaarden in ons retourbeleid.
Als je de maat van het kostuum dat je hebt ontvangen wilt wijzigen, volg dan de onderstaande stappen en plaats een nieuwe bestelling met de juiste maat. Dat betekent dat je eerst een terugbetaling van de huidige bestelling moet aanvragen en vervolgens een nieuwe bestelling met de juiste maat moet plaatsen.
Je moet deze stappen volgen om een terugbetaling aan te vragen:
Als je het pakket zelfstandig terugstuurt, moet je contact opnemen met het bezorgbedrijf van je keuze en je pakket deugdelijk verpakt terugsturen naar het adres dat we in je gebruikersaccount hebben aangegeven. Bewaar je verzendbewijs en traceernummer, want deze kunnen nodig zijn als bewijs van retourzending. Wij zijn niet verantwoordelijk als het pakket niet in ons magazijn is ontvangen.
Vanaf het moment dat je je retourzending registreert op de webpagina, ontvang je een bevestigingsmail met de instructies die je moet volgen om de producten naar ons op te sturen en de restitutie te ontvangen.
Vergeet niet de afleverbon in te vullen die je per e-mail hebt ontvangen met de verzendbevestiging van je bestelling.
Je restitutie ontvangen: Zodra we je retourzending hebben ontvangen, controleren we de status van de geretourneerde producten. Als alles goed gaat, gaan we over tot terugbetaling. We betalen je terug via dezelfde betaalmethode die je voor de aankoop hebt gebruikt. Houd er rekening mee dat de verzendkosten van een bestelling die je hebt ontvangen alleen worden terugbetaald als de volledige bestelling (d.w.z. alle producten) wordt geretourneerd. De informatie geldt alleen voor standaardverzending.
*Voor Express worden alleen de standaardverzendkosten vergoed.
We willen u graag laten weten dat de persoonlijke gegevens in dit formulier zullen worden verwerkt door Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Het belangrijkste doel van deze informatie is om uw verzoeken of vragen te beantwoorden. Legitimisatie vindt plaats door de toestemming van de betrokkene. Wij informeren u dat uw gegevens niet zullen worden doorgegeven aan derden. U heeft recht op toegang tot, rechtzetting en verwijdering van gegevens, naast andere rechten, zoals uitgelegd in het privacybeleid hier.