We vinden het jammer dat het artikel defect is aangekomen of dat er onderdelen ontbreken.
Ga naar "je account" en klik op de knop «Retouren en claims». Selecteer de bestelling en het defecte product of het product met ontbrekende onderdelen en geef ons alle informatie zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Je hebt 14 kalenderdagen vanaf het moment dat je de bestelling hebt ontvangen om deze claim in te dienen.
Belangrijke opmerking: Gebruik deze knop alleen om de aanwezigheid van een defect artikel of een artikel met ontbrekende onderdelen te melden. Het is verplicht ons te informeren voordat je de goederen naar ons terugstuurt. Als je dit niet doet, kan de retour geweigerd worden.
Ontvang ik automatisch een vervanging?
Na de beoordeling, als een terugbetaling van toepassing is, zullen we het volledige bedrag dat je voor dit artikel hebt betaald terugbetalen zonder dat je retourkosten hoeft te betalen, of als we voorraad hebben, zullen we je een nieuw product leveren.
We willen u graag laten weten dat de persoonlijke gegevens in dit formulier zullen worden verwerkt door Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Het belangrijkste doel van deze informatie is om uw verzoeken of vragen te beantwoorden. Legitimisatie vindt plaats door de toestemming van de betrokkene. Wij informeren u dat uw gegevens niet zullen worden doorgegeven aan derden. U heeft recht op toegang tot, rechtzetting en verwijdering van gegevens, naast andere rechten, zoals uitgelegd in het privacybeleid hier.