Onze excuses, dit kan te wijten zijn aan een verpakkingsfout in ons magazijn of dat we het verkeerd hebben ontvangen van de fabrikant.
Om u zo snel mogelijk een oplossing te bieden, vragen wij u om contact met ons op te nemen en de retourzending aan te vragen via ""uw account"" (in het retourgedeelte) of via het contactformulier (hieronder). Om het proces te versnellen, moet u aangeven / bijvoegen:
Met deze informatie kunnen we alle gegevens controleren en u zo snel mogelijk een oplossing bieden.
We willen u graag laten weten dat de persoonlijke gegevens in dit formulier zullen worden verwerkt door Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Het belangrijkste doel van deze informatie is om uw verzoeken of vragen te beantwoorden. Legitimisatie vindt plaats door de toestemming van de betrokkene. Wij informeren u dat uw gegevens niet zullen worden doorgegeven aan derden. U heeft recht op toegang tot, rechtzetting en verwijdering van gegevens, naast andere rechten, zoals uitgelegd in het privacybeleid hier.