We hebben kostuums van verschillende fabrikanten, dus we passen de maten aan om ze op de website te verenigen. Dit betekent dat de nomenclatuur van de kostuummaat kan variëren in relatie tot de aangegeven maat.
Als je echter een bewijs hebt dat je de verkeerde maat hebt ontvangen, neem dan contact met ons op en vraag de retourzending aan via "" je account "" in het gedeelte over retouren of via het contactformulier (hieronder) met vermelding van:
Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met u op om het op te lossen.
U heeft 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop u de bestelling heeft ontvangen om deze claim in te dienen.
We willen u graag laten weten dat de persoonlijke gegevens in dit formulier zullen worden verwerkt door Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Het belangrijkste doel van deze informatie is om uw verzoeken of vragen te beantwoorden. Legitimisatie vindt plaats door de toestemming van de betrokkene. Wij informeren u dat uw gegevens niet zullen worden doorgegeven aan derden. U heeft recht op toegang tot, rechtzetting en verwijdering van gegevens, naast andere rechten, zoals uitgelegd in het privacybeleid hier.