Het spijt ons dat u een incompleet product heeft ontvangen, mogelijk hebben we het in deze staat van de fabriek ontvangen.
Neem contact met ons op om een retour aan te vragen via uw account en geef de reden op in de retoursectie, of gebruik het onderstaande contactformulier.
Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met u op met een oplossing.
Als de terugbetaling is goedgekeurd, zullen we het volledige betaalde bedrag voor het artikel retourneren, exclusief verzendkosten, of als het product nog beschikbaar is, sturen we u een nieuw product. U heeft 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop u de bestelling heeft ontvangen om deze claim in te dienen.
** Belangrijk: het is verplicht om ons op de hoogte te stellen van het ontbrekende deel van het product en uw intentie om het terug te sturen voordat u de goederen naar ons terugstuurt. Als u dit niet doet, kan de retour worden afgewezen.
We willen u graag laten weten dat de persoonlijke gegevens in dit formulier zullen worden verwerkt door Funiglobal Development S.L. (Funidelia). Het belangrijkste doel van deze informatie is om uw verzoeken of vragen te beantwoorden. Legitimisatie vindt plaats door de toestemming van de betrokkene. Wij informeren u dat uw gegevens niet zullen worden doorgegeven aan derden. U heeft recht op toegang tot, rechtzetting en verwijdering van gegevens, naast andere rechten, zoals uitgelegd in het privacybeleid hier.