Klantenservice

https://www.funidelia.nl/panier

Ik heb een incompleet product ontvangen / onderdelen of accessoires ontbreken

Het spijt ons dat u een incompleet product heeft ontvangen, mogelijk hebben we het in deze staat van de fabriek ontvangen.
Neem contact met ons op om een retour aan te vragen via uw account en geef de reden op in de retoursectie, of gebruik het onderstaande contactformulier. 

  • Geef het Referentienummer van het product op en geef het ontbrekende onderdeel aan om het proces te versnellen.
  • Bestelnummer.

Zodra we uw verzoek hebben ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met u op met een oplossing.
Als de terugbetaling is goedgekeurd, zullen we het volledige betaalde bedrag voor het artikel retourneren, exclusief verzendkosten, of als het product nog beschikbaar is, sturen we u een nieuw product. U heeft 14 kalenderdagen vanaf de datum waarop u de bestelling heeft ontvangen om deze claim in te dienen.

** Belangrijk: het is verplicht om ons op de hoogte te stellen van het ontbrekende deel van het product en uw intentie om het terug te sturen voordat u de goederen naar ons terugstuurt. Als u dit niet doet, kan de retour worden afgewezen.

Overige gerelateerde vragen en antwoorden:
Top